PolRiks årsmöte 21 april 2023

bild tagen från Karlstads Universitet

Hej på er alla ute i medlemsföreningarna, nu är det snart dags för årsmöte!

Vi vill härmed bjuda in alla medlemmar till PolRiks årsmöte 2022 som kommer hållas den 21 april i Karlstad och arrangeras tillsammans med Karlstads Universitets egna samhällsvetare: SVIK! Förhoppningen är att göra detta årsmöte till ett nätverkstillfälle för Politicesstudenter från hela Sverige där vi utöver årsmötet planerar att arrangera någon form av workshop/föreläsning och en gemensam sittning på kvällen. Vi hoppas därför på en stor uppslutning från samtliga av våra medlemsföreningar och uppmuntrar er att avsätta både lördagen och söndagen! Om man anländer på fredagen kommer ett informellt häng att ske för de som vill. Det kan även vara dags att börja fila på propositioner om intresset finns. För intresserade går det att anmäla sig genom formuläret.

Ytterligare praktisk information som exakt tid, plats, boende, transport, och schema kommer att publiceras innan årsmötet äger rum via information som ges till de som anmält sig genom formuläret. För de som är intresserade av att skicka in motioner och interpellationer ska de vara inskickade senast tre veckor före årsmötet, dvs. senast den 1: a april. Detta görs genom polriks@gmail.com. Behöver någon hjälp med att formulera en motion kan vi i PolRiks bidra med hjälp. Övriga frågor eller förslag till årsmötet mejlas även de till polriks@gmail.com. Alla som är medlem i medlemsföreningarna är välkomna!